twitter facebook
CASTELLANO       CATALÀ
Inici Acords



Serveis

Jurídic laboral
Nòmines i tributs
Assessoria financera
Promoció Internacional
Assegurances
Comercial i màrqueting
Vendre +
Estratègia i competitivitat
Recursos humans
Qualitat processos i producte
Formació
Medi Ambient
Patents i marques
Prev. de riscos laborals
Protecció dades (RGPD)
Viatges
Borsa de treball

Serveis Privats

Zona privadaAssessorament i consultes
Zona privadaTraduccions
Zona privadaInformació personalitzada


Destaquem:

Serveis - Comercial i màrqueting

Consultoria - Comercial i màrqueting



ÀREA COMERCIAL

Elaboració del Pla Comercial
Creació d'una Política Comercial.
Anàlisi de l'estat comercial de l'empresa i de les possibilitats de creixement
Plantejament estratègic de l'àrea: objectius comercials i estratègies de venda per a aconseguir-los
Gestió del client: anàlisi, classificació i segmentació dels clients per a platejar accions focalitzades
Com enfocar la prospecció de mercat a èxit
Previsions de vendes: històrics, previsions i pressupostos comercials
Elaboració d'un protocol comercial.
Creació del discurs de vendes i/o telemàrqueting.
Disseny de la xarxa de vendes i distribució.
Avaluació i capacitació de l'equip comercial i de vendes.
Millorar la gestió de l'equip de vendes: com liderar i motivar els comercials.
Desenvolupament de les habilitats comercials necessàries.
Aprendre tècniques de comunicació interpersonal per connectar millor amb els clients.
Assessorament sobre el procés de negociació comercial.

ÀREA DE MÀRQUETING

Elaboració del Pla de Màrqueting.
Creació d'una Política de Màrqueting.
Plantejament estratègic de l'àrea: objectius i estratègies de màrqueting per a aconseguir-los.
Avaluació del Model de Negoci i plantejament de canvis per a potenciar-lo.
Anàlisi estratègica de màrqueting: detecció de noves oportunitats de negoci.
Conversió de debilitats internes en fortaleses empresarials.
Cerca del valor afegit i diferencial per a potenciar el creixement empresarial envers la competència.
Definició de la missió i de la visió de futur de l'empresa. Pla d'acció per a cristal·litzar-les.
Creació de noves línies de negoci i/o productes/serveis.
Revisió de les tarifes i les polítiques de preus, amb el corresponent estudi de marges comercials.
Recerca de nous canals de distribució.
Establiment de les relacions i sinergies necessàries per al desenvolupament del negoci.
Pla de màrqueting digital: social media digital, posicionament SEO i SEM, auditoria web, campanyes E-mailing, etc.
Disseny d'un pla de comunicació.
Confecció de campanyes promocionals.
Disseny i/o millora de la imatge de marca: imatge corporativa i de marca identificativa, material corporatiu, packaging, vídeos, etc.
Suport en l'organització d'esdeveniments promocionals: fires, actes, etc.
Gestió de les xarxes socials.
Externalització del departament de màrqueting.

Contacte: Sra. Alícia López - Directora del departament - Tel. 937457810 - Email: marqueting@centrem.cat





ACCESORIOS FERLASA, S.LAUGUST SERRA FERRER, S.L.ATIVALLES S.L.
C/ Concepció, 40 - 08202 Sabadell - Barcelona
Telf.: 93 745 78 11 / Fax: 93 726 09 95
NIF: G58192667
Mapa web * Nota legal
Diseño web Sabadell (Anunzia)
L'Associació
On som
Què fem
Contacti amb nosaltres
Sol·licitud d'Associació
Serveis
Jurídic laboral
Promoció Internacional
Marketing
Estratègia i competitivitat
Busqui el seu instal·lador
Informació personalitzada
Club de joves empresaris (JEC)
Club de responsables de personal
Novetats i esdeveniments