twitter facebook

El Gremi informa

15|11|2012

REGISTRE D’INSTAL·LADORS DE TELECOMUNICACIONS

La inscripció al Registre i els Butlletins de Telecomunicacions s´han de tramitar SEMPRE amb signatura digital segons normativa.
Fa dos mesos aproximadament, les competències per tramitar l´alta i modificació de dades en el Registre s´han traspassat a la OGE. Per això aquest tràmit es pot fer per via telemàtica o bé presencialment a qualsevol Oficina de Gestió Empresarial.
Un cop arriba la documentació al Negociat, demanaran una declaració de relació d’equips. Aquesta ha d’anar signada digitalment. Donat que alguns d´aquests Punts de Tramitació OGE no disposen encara de la eina digital per tramitar el Registre tal i com ho estableix la normativa, s´estan agafant les Declaracions Responsables signades MANUALMENT.
La OGE envia l´expedient al Servei de Telecomunicacions per a la inscripció al Registre. El Servei de Telecomunicacions demana a l´empresa la Declaració de Mitjans amb la signatura digital incorporada. Donat que sorgeixen dubtes de perquè es necessari la signatura digital en aquest punt quan per tramitar la Declaració Responsable no ha estat requerida, des del Negociat ens demanen PACIENCIA i que informem d´aquests fets a les empreses que vulguin tramitar aquest registre.

DECLARACIÓ D´EQUIPS DE MESURA

SITJAS MOTOR SL Política de qualitat
c./ Tres Creus,66 - 08202 Sabadell - Barcelona
Telf.: 93 745 78 11